Klachtenprocedure

Mocht u onverhoopt een klacht hebben, laat het ons dan weten. We lossen dit graag samen op. In onze klachtenprocedure leest u hoe u uw klacht aan ons kunt doorgeven. Wij nemen dan spoedig contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.

Opmerkingen of klacht

Alle medewerkers van Sa4-zorg doen hun uiterste best om goede zorg en hulp te bieden. Toch kan het zijn dat u achteraf niet volledig tevreden bent over de samenwerking. Aan uw opmerkingen of klacht wordt een groot belang gehecht. Enerzijds om onze dienstverlening te verbeteren, anderzijds omdat wij de tevredenheid van onze cliënten en relaties hoog in het vaandel hebben. In dit document leest u wat u kunt doen met uw klacht of opmerkingen.

Voorleggen aan de Sa4-zorg-behandelaar

Het beste is om eerst contact op te nemen met de coördinator , contactpersoon of behandelaar van de locatie waar u een klacht over heeft. Hij of zij stelt het op prijs de gelegenheid te krijgen de oorzaak van uw klacht met u te bespreken. Dit gaat niet iedereen even gemakkelijk af. Maar als de behandelaar niet weet dat u ontevreden bent, kan hij of zij ook niet proberen uw klacht op te lossen. De ervaring leert dat een groot deel van de klachten op deze manier kan worden verholpen. Komt u er niet uit met de coördinator , contactpersoon of behandelaar? Neem dan gerust contact op met het Sa4-Zorg hoofdkantoor. De contact gegevens kunt u vinden in het menu onder ‘contact’. Mocht dit niet tot het gewenste resultaat leiden dan kunt u kosteloos gebruik maken van het onafhankelijke “klachtenloket zorg” of “de geschillencommissie” waarbij Sa4-Zorg zich heeft aangesloten.

De GeschillencommissieKlachtenloket Zorg

Vragen of meer informatie?

U kunt ons altijd bellen op +31 58 266 58 04